lördag 24 mars 2012

Bebis

Känner bebisen ganska  mycket nu faktiskt. Men har ändå svårt att ta till mig att jag har en bebis i magen. Det är en sådan konstig känsla. Vet ej om jag förnekar det lite ifall något skulle hända. Eftersom vi snart ska på ultraljud igen så går jag runt och inbillar mig en massa saker. Idag började jag fundera på om bebisen har tillräckligt med fostervatten. Känns i alla fall som en livlig krabat där inne och det är jätteskönt.

Vet att när jag väntade Helmina så tyckte jag att jag var jättegravid i vecka 20. Nu är jag i vecka 23 och känner mig inte alls speciellt gravid. Sen har jag inte samma tid heller att gå och tänka och känna efter. Kan verkligen inte fatta att jag gått över halva tiden. Längtar så till ultraljudet, det är så häftigt att få se sin lilla bebis där inne.

Nu ska jag försöka sova. Känner mig mycket bättre. Hoppas det håller i sig bara. Det är vanligt att man känner sig bättre på eftermiddagen/kvällen och sedan kommer det tillbaka på morgonen. Glöm inte att ställa om klockan förresten.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: