torsdag 18 november 2010

Lycka


Jag vet inte vem som är knasigast av mig och Mats. Igår kom Lillstrumpans åkpåse. Tvingade Mats att hämta bilbarnstolen i förrådet. Var ju tvungen att pröva den både i barnvagnen och bilbarnstolen. Den är perfekt, så fin. Lillstrumpan kommer inte att frysa. Mats stönade när han var tvungen att komma och titta hela tiden.

Mats fick hem ett paket igår med stridsvagnar ifrån Frankrike. Han satt som ett barn i soffan och studerade dem och pillade. De måste vara i en viss skala och kvalité som han samlar på. Fast jag tycker det är rätt gulligt att han har en sådan hobby. Men jag är nog lika intresserad av dem som han är av en åkpåse.

Måste ha sett roligt ut i alla fall. Han sitter i soffan och pillar på sina stridsvagnar och jag är lyrisk över en åkpåse som jag prövar på olika sätt. Nu längtar jag ännu mer efter att Lillstrumpan ska komma, så hon får ligga i sin fina påse.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Casper och Vilde kommer också att uppskatta dem, det vet du. =)

Puss på dig.

/ Mats

Mahatma sa...

Och lillstrumpan! Blir säkert en cool tjej.

Jessica sa...

Mats, du har rätt! Men Anna du har oxå rätt att han är lite knasig ;-). Och vem hade inte varit lyrisk över den åkpåsen! Kramiz