söndag 24 juni 2012

Vecka 36

Jag tror att vi har spökmygg här hemma. De äter upp mina ben, men jag varken hör eller ser dem. Jag äter ju blodförtunnande så jag är väl extra god nu.

Tog mig precis till sängen från soffan. Hade börjat slumra in så gott i soffan. Det är ju så jobbigt att ta sig till sängen när man är i det skedet. Sedan har jag väldigt ont och mycket förvärkar så jag drog mig lite extra för att gå upp. Men så piggnar man självklart till lagom tills man kryper ner under täcket.

Nu är jag i vecka 36. Har ingen aning om var tiden tog vägen. Har nu sagt hundra gånger att jag ska ta tag i bebissakerna, men nu börjar det att bli snålt om tid. Någon frågade häromdagen ifall jag packat väskan som ska med till BB. Hade helt glömt bort att man ska ha en sådan klar också. Kommer inte ens ihåg vad man bör ha med sig. Lite ammningskupor kanske. Blöjor finns där. Hade säkert en hel resväska klar när Helmina skulle födas. Man glömmer så himla snabbt.
Nu ska jag verkligen försöka sova.
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: