lördag 16 juni 2012

Sovmorgon

Fick sova till efter nio idag. Då hade Mats och Helmina redan varit uppe länge så de gick och vilade. Jag ska sätta igång med fläderkrämen till tårtan strax. Tänkte att vi skulle få avnjuta den ute i solen idag. Men regnet öser ner. Var tar denna sommar vägen? Vill ha sol så att vi kan vara ute och leka hela dagarna. Så Helmina kan få plaska vid vattnet. Älskar att se henne ha roligt. Kan vara i lekparken i flera timmar bara hon har det bra.

Jag har börjat fundera på att sluta blogga. Eller jag vet inte ifall jag kan det. Kommer i alla fall inte att dela med mig av mina känslor och tankar på samma sätt längre. Jag tänker inte gå in på varför. Skulle bara vilja skriva av mig hur mycket som helst nu, men tänker inte göra det. Fast det är min blogg och jag har skrivit av mig så många gånger förut.

Nej, nu ska jag göra fläderkräm.

Inga kommentarer: