måndag 18 juni 2012

Trollunge

Jag kan inte låta bli att gå in i min lilla prinsessas rum och titta på henne. Hon är ju helt fantastisk. Kan inte fatta att denna lilla kloka tjej ska bli storasyster. Hennes hår har börjat att växa och hon ser ut som en liten trollunge när håret lockar sig i nacken och lever sitt eget liv.


Varje dag kommer det nya ord och meningar ur den söta lilla munnen. Samtidigt som jag tycker att det är roligt, så vill jag att hon ska stanna upp och inte växa så fort. Vill njuta mer av henne så som hon är nu. Hon utvecklas så fruktansvärt fort att det känns som om jag inte hinner med.


Det ska bli så roligt när hon börjar dagis. Hon är verkligen redo nu. Samtidigt som jag skulle vilja ha henne hemma lite till och njuta. Tur att hon inte kommer att gå så mycket på dagis. Jag kommer aldrig att få tillbaka den här tiden och jag vill utnyttja den till max.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: