lördag 2 juni 2012

Utflykter

Sitter och funderar på vad vi kan hitta på i sommar. Det blir ingen speciell semester utan vi kommer att göra lite små utflykter. De får inte vara för långt att åka heller. Får sådan foglossning när jag sitter i bilen för länge. Vet att när jag väntade Helmina runt vecka 20 så åkte vi till Varberg. Jag hade så ont att jag knappt kunde gå på flera dagar.

Hoppas bara att värmen kommer tillbaka. Vill ta ut vår pool så att Helmina kan få bada och åka rutschkana i den. Hon är ju i och för sig väldigt nöjd med regnet också, vatten som vatten. Men nu när Mats precis har blivit pappaledig så vore det kul om vi kunde hitta på lite saker ute. Har även massor att fixa i trädgården. Vill plantera lite blommor och sätta kryddor i min nya pallkrage. Vill fixa så mycket som möjligt innan jag blir helt orörlig.

Inga kommentarer: