onsdag 9 maj 2012

Ont lite här och där

Nyss fick jag en wow-känsla. Tänk att det ligger ett barn i min mage. Det är ju faktiskt så häftigt, hur människan är skapad. Denna lilla varelse som sparkar runt i min mage kommer att växa upp och få egna barn en dag.


Just nu ser jag även väldigt mycket fram emot att Mats snart är pappaledig. Nu börjar jag få riktigt ont. Ska bli skönt att få avlastning med bärandet och sådant. Har även fått jätteont i knät. Känns som en stor nål trycker in när jag rör mig på vissa sätt. Tycker att det är läskigt att bära ner Helmina för trappan när jag har ont i både foten och knät.


Nu ska jag försöka sova. Känns att det inte blev någon vila på dan i alla fall. Imorgon ska jag verkligen passa på att vila när Helmina gör det. Blir en lugnare hemmadag imorgon. Ska i alla fall träffa en vän som också ska ha barn snart.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: