tisdag 1 maj 2012

Då var denna dag slut


 Har precis bäddat rent överallt. Imorgon kommer de och städar. I Helminas säng bäddade jag med mitt gamla My little pony påslakanset. Ser fortfarande helt nytt ut. Denna dag är redan slut. Fick lite inspiration idag på Ikea och ett annat ställe. Skulle vilja ha förvaringslösningen med rosa dörrar i Helminas rum. Hittade även en möbel till balkongen jag skulle vilja ha. Där skulle det vara perfekt att ligga och njuta i sommar.

När vi kom hem blev det först en promenad inne i byn tillsammans med Helminas gudmor Karin och familj. Väl hemma blev det en promenad till med Jenny och Emma. Tjejerna roade sig mest med att plocka sten medan jag och Jenny snackade skit. Men hade gärna setts längre. Nu försöker Mats lägga Helmina som inte alls verkar vilja sova. Vi avslutade dagen med ett bad. Har så ont i fogarna så det var riktigt skönt. Jag och Mats ska sedan titta på ett avsnitt av Game of thrones.

Inga kommentarer: