tisdag 15 maj 2012

Danoninofrukost


Jag har hittar något som Helmina mer än gärna äter till frukost, Danonino. Hon smällde i sig två på en gång imorse. Hon hade redan hällt i sig en flaska välling klockan 04:30 på morgonen. Hon brukar aldrig be om välling, men imorse låg hon mellan oss och väckte mig. Hon pekade mot dörren och sa att jag skulle hämta välling. Hon var väl hungrig lilla skruttan. Sedan somnade hon om gott och vaknade vid 07:00. Jag hade svårare att somna om.

Hoppas att vi får sova gott i natt. Detta har varit en hemsk dag. Känner mig lite psykiskt slut. Så vi hoppas morgondagen blir bättre. Helmina har varit snorig idag också och lite hängig. Får se om det blir någon sång imorgon. Nej, nu säger jag god natt och sov gott.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: