torsdag 10 maj 2012

Lättare hjärtattack

Jag har haft mina fina killar här på eftermiddagen. Kände att jag höll på att få en lättare hjärtattack ett tag. Casper och Helmina sprang runt och jagade varandra och höll på att skratta ihjäl sig. De ville gärna springa där just jag var också. Lillebror ville samtidigt leka på alla ställen som man inte ska leka på. Till slut så hittade Filledutt giraffen som han satt och lekte med länge och Helmina och Casper lekte tydligen att de åkte tåg enligt Casper.

Tack och lov blev Helmina så trött av allt stoj så hon somnade riktigt fort. Kändes skönt eftersom Mats är och bastar med sin herrklubb. Jag ska strax bänka mig framför Revenge. Sitter nu och tittar lite på kryssningar. Är sugen på att åka till Helsingfors och strosa runt. Då kan vi åka hela familjen och bara mysa.

Inga kommentarer: