tisdag 24 april 2012

Svenskt Tenn

Sitter och häller i mig te. Ha ha, höll på att skriva vin, men te är det jag dricker. Har börjat få ont i halsen. Hoppas bara att det är tillfälligt. Vill verkligen inte bli sjuk nu eller aldrig någonsin. Men om jag ska bli sjuk så får jag hellre bli det när Mats är pappaledig. Han jobbar maj månad ut och sedan ska vi vara tillsammans hela sommaren.



Jag beställde aldrig det fleecefodrade regnstället igår. Har hört ifrån flera att Didrikson har de bästa fleecefodrade regnställen. Så det får nog bli ett sådant. Klart min lilla prinsessa ska ha det bästa. Funderar även på att köpa en ny skötväska. Idag har vi en SkipHop som är jättebra förutom att den inte går att stänga igen. Regnar det så regnar det rakt ner i väskan. Funderar på att köpa en väska ifrån Svenskt Tenn som jag kan använda som vanlig väska sedan. Känns så onödigt att köpa en ny skötväska. Kommer bara att använda den i lite över ett år i sådana fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja köp Didriksons fodrade regnställ. Superbra! :))
/Malin