onsdag 11 april 2012

God morgon torsdag


Helmina vaknade 06:30. Jag kände mig faktiskt väldigt utvilad då. Tror inte att vi har sovit så här bra sedan Helmina kom. Visst, jag vaknade vid 02:00 och 05:00. Men somnade om fort. Det är även första gången jag drömt om pappa sedan han dog. Konstigt när drömmen känns så verklig. Sedan vaknar man och han finns inte alls. Kände mig tom på något sätt.

Vi har precis gjort oss iordning. Helmina har till och med petat öronen. Eller, det blir mer bakom och lite runt omkring. Tänkte att jag skulle försöka smyga med att ta fram en tops till mig själv imorse, men det gick inte. Helmina måste höra otroligt bra. Hon kom snabbare än en panter och pekade på topsburken.

Om ett tag så kommer Vera och leker. Ska bli mysigt. Vi måste hålla oss hemma idag för vi väntar på att vår garderobslösning ska levereras någon gång mellan 09:00 och 15:00.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: