tisdag 17 april 2012

Full rulle

Här har det varit full rulle hela dagen. Först besök på sjukhuset, sedan var vi på Tuna park och sprang runt. Helmina provade nog alla accessoarer på HM. Hon speglade sig själv och skulle prova om och om igen. Dessa solglasögon grät hon efter när vi hängde tillbaka dem. Vi var egentligen ute efter ett fint pärlhalsband och armband. Hon älskar ju som sagt accessoarer så jag tänkte att hon kunde få det och leka med. Men alla var så fula så det blev inget av det.

Idag var Helmina Me and I fin. Cecilia Blankens design. Helmina har även strumpor, byxor och en tröja i hennes design från Me and I. De kläderna är verkligen toppen. Älskar deras yogapants. Helmina har ett par rosa som är supersköna och fina i färgen fast jag tvättat dem hur många gånger som helst. Så nu köpte jag ett par bruna i en storlek större som hon kan ha på dagis sedan. Längtar redan tills höstkollektionen kommer. Har man börjat att köpa Me and I så blir man lite beroende.
Dessa fina minicupcakeformar från Rice hade de på Cervera. De har tagit in en massa fint från Rice. Man blir så glad av färgerna att man vill ha allting. Just det, utlovade ju receptet på de goda muffinsen jag gjorde. Det hittar ni HÄR. Det finns på Lailas blogg. Ser lite godare ut än mina där. Kan rekommendera dem i alla fall.

Nu ska jag sätta mig framför tvn. Fogarna värker, så det var riktigt skönt att komma hem till ett nystädat hus.

Inga kommentarer: