söndag 2 maj 2010

Vi klarade oss igenom dagen bra



Gårdagen tog vi oss igenom bra. Den bästa stunden på hela dagen var när vi kom hem på kvällen och tände Alfons dopljus. Tog emot att släcka det.

Vi blev bjudna på middag igår av Fredrik och Cathrine. Trerätters blev det. De hade fixat så fint och maten var supergod. Lyxigt att bli bortbjuden på trerätters ibland.

När jag vaknade imorse så låg jag länge och tänkte på de gånger jag fick vara med Alfons. Mest låg jag och tänkte på de gånger jag så starkt ville vara med mitt barn. Jag vill alltid vara med honom men man lär sig att leva med smärtan mer och mer. Värst var när vi fick lämna honom själv i rummet. Han låg där i sin låda och vi skulle åka hem utan honom. Vi fick lämna kvar vårt barn där alldeles ensam i rummet. Det är det värsta jag någonsin har gjort i hela mitt liv.

Inga kommentarer: