tisdag 25 maj 2010

Blodpudding



Idag har jag hämtat prinsen på dagis. Hur mysigt som helst att komma in där och han blir så glad när han ser faster. En annan pojke kallade mig mamma. Undrar om han hade fortsatt att tro det om jag hade tagit med honom hem?

Vi var en vända till Strängnäs och där passade vi på att handla. Hur kul som helst tyckte Casper att det var, i alla fall när man får gå på golvet och känna på allt. Väl hemma fick jag hjälp med att steka blodpudding. Hjälpen var mest att trycka ner tången i dem. Men oj så gott det blev. Har inte ätit blodpudding på jättelänge. Casper åt som en häst så jag antog att han gillade det. Sedan hjälpte han mig att diska också. Passade även på att stänka vatten i hela köket när han ändå höll på.

Det har verkligen varit en toppen eftermiddag med min fina lille kille. Snart kommer Mats hem och jag ska slänga mig på soffan.

Inga kommentarer: