torsdag 1 mars 2012

Halvvägs

Bästisar
Blev en sväng till öppna förskolan imorse, supermysigt. Helminas bästis Emma kom också. Vi bjöd även hem Vera på måndag. Hon skulle ha kommit förra veckan och lekt, men Helmina fick ju feber. Ska även se om Ted kanske vill komma och leka då.

Jag kan inte förstå varför vissa skaffar så många barn och bara klagar. Orkar inte lyssna på dessa människor. De skulle bara veta hur många som skulle göra vad som helst för att få ett friskt, levande barn. Nog om det.

På eftermiddagen tog vi en promenad tillsammans med Jenny, Dina och Emma. Sedan blev det fika och lek hos dem, trevligt som alltid. Jag har faktiskt aldrig träffat någon som är så lik mig som Jenny, fast hon är tio gånger snurrigare än mig. Roligt har vi i alla fall och kan aldrig sluta prata. När vi sagt hej då så brukar vi även messa varandra ett par gånger också.

Nu sitter jag i alla fall och väntar på att klockan ska bli 21:00, så att serien jag följer på torsdagar ska börja. Mats är iväg med sin herrklubb. Så jag kommer nog ha svårt att somna innan han kommit hem. Imorgon har jag gått halvvägs. Kan inte fatta att om cirka 20 veckor så ska en ny liten person flytta hem till oss, det är ju så häftigt. Äntligen är klockan 21:00.

Inga kommentarer: