onsdag 21 mars 2012

Farit och flängt

Helmina kollar in de nya fina sakerna på handelsboden
Jag hinner aldrig sitta vid datorn längre. Men idag kom Mats hem tidigt och har fixat och nattat Helmina så då passade jag på. Det märks på bildkvaliten när jag bloggar ifrån mobilen. Den blir inte alls lika bra. Jag har säkert tänkt göra tre blogginlägg idag på dan, men hinner aldrig. Det är alltid något som kommer ivägen. Blev lunch på Gripsholmsviken idag. Det var så himla gott. Kan verkligen rekommendera er att åka dit. Har farit och flängt hela dagen så imorgon blir en riktig hemmadag. Ska bli fint väder också, så då blir det lekparken.

Känns jobbigt i magen när jag har farit runt som idag. Är så rädd att det ska hända bebisen något.  

Ska få våra fönster putsade imorgon också. Så skönt att slippa det. Vi börjar alltid med ett par fönster sen blir man avbruten. Till slut har det gått så lång tid att man får börja om från början. Så därför blir det extra skönt att få alla fönster putsade på en och samma gång.

Inga kommentarer: