torsdag 19 januari 2012

Torsdag

Casper & Helmina åker bil
Idag fick vi sällskap på öppna förskolan av Helminas bästa kusiner. Efter öppna gick vi till APT och lunchade. Det var Sej på dagens meny, supergott.
Kusinkärlek

Tycker denna bild som finns på toaletten på öppna förskolan är så fin. Jag gillar texten, den sjöng vi på Helminas dop.
Lunch på APT


Casper

Filledutt
Tycker hans åkpåse som går att göra till en overall från Mini A Ture är så fin. Hade Helmina varit lite mindre så hade hon också haft en rosa sådan.
Dagens pottbild
Ikväll blir vi ensamma hemma. Mats ska på möte med herrklubben. Efter att jag har nattat Helmina så ska jag nog slänga mig på soffan och hyra en film. Är det någon som har något bra tips?

Imorgon ska jag träffa min kurator. Ska bli så skönt att börja gå dit regelbundet. Jag kommer säkert  att vara helt färdig efter mötet. Det är så mycket känslor som kommer upp och vill ut. Jag och Helmina ska även sova över hos mamma imorgon. Det ska bli jättemysigt. Mats får hit en massa kompisar från Stockholm som ska stanna över natten. Då är det lika bra att vi flyr fältet.

5 kommentarer:

Anonym sa...

För mig betyder APT "Arbetsplatsträff" och sen jobbkväll. Verkar ha en trevligare betydelse för dig ;)
/Linda

Änglamamma sa...

Ja, det har en mycket trevligare betydelse för mig =).

Elenor sa...

Apt är Anna på torget he he he. Gud vad hon är söt. Ha ha hon ser ut som en vuxen människa som läser tidningen medans hon gör nr 2. Gofisen.

Änglamamma sa...

Visst gör hon. Det ser ut som att hon sitter och läser.

Anonym sa...

Hon är som sin far och passar på att förena nytta med nöje under toalettbesöket.

/ Mats