måndag 30 januari 2012

Idioti

Passade precis på att handla medan jag är barnfri. Helmina har jag lämnat hos mormor och morfar medan jag är på sjukgymnastiken. Glömde nog hälften av vad jag skulle ha. Det är så himla typiskt. Men vi klarar nog oss utan det.

Jag mötte en bil när jag skulle lämna av Helmina. Personen hade varit så lat och stressad så han hade skrapat en liten ruta precis så att han skulle se ut. Vet i och för sig inte ens om det var en man eftersom det var ett så litet hål personen såg ut igenom.

Jag kan bli så arg på sådana personer, att de riskerar livet på andra bara för att de är lata. Samma med människor som tycker de är så jäkla bra förare så de kan köra som idioter när det är halt. När man får barn tänker man på sådant så mycket mer.

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Jessica sa...

Jag är nog iså fall idiot i mångas ögon. Inte allas men de som tycker att det går för fort med 90km i timmen på motorvägen när det är halt. Jag tycker jag är bra förare, precis som jag skrev på fejan för några dagar sen.... men vad jag tycker att jag behärskar på halt väglag och vad andra tycker är idiotiskt det är relativt. Så länge man inte latjar i trafiken, det anser i alla fall jag!

Änglamamma sa...

Men det visste vi ju redan:-). Visade mormor och morfar filmerna på Vilde. De skrattade högt.