onsdag 6 oktober 2010

Snart kommer han

I natt ska jag hämta Mats. Som jag har längtat. Känner mig som ett barn på julafton. Längtar så efter att bara få ha hans armar om mig. Vi kommer nog att prata sönder varandra i bilen på väg hem. Vi pratar ju om allt annars och nu har vi inte kunnat prata ordentligt på två veckor.

Idag har jag bytt till nya sängkläder och bytt till rena handdukar. Vill att det ska vara fint när han kommer hem. Har även gjort matlåda och smörgåsar som han kan ta med till jobbet imorgon. Nu står fem formar med kålpudding i ugnen. De ska in i frysen tills lillstrumpan kommer. Eftersom vi bara ska mysa då är det skönt att ha en massa mat som man bara kan värma på.

1 kommentar:

Mahatma sa...

Hej Anna♥ kan jag titta förbi i morgon med en grej till dig? Är ändå i marielundsviken i morgon på dan..