onsdag 20 oktober 2010

Lunch med Sara

Idag så har jag lunchat med Sara. Det var supermysigt. Vi träffas alldeles för sällan. Man vill bara ha mer av Sara när man träffat henne. Hon är också gravid så vi kommer att vara mammalediga samtidigt. Vi ska gå på öppna förskolan tillsammans och vandra runt med våra barnvagnar. Då får jag en massa Sara-tid.

Innan jag träffade Sara så var jag hos min kurator. Har nog aldrig haft så mycket att prata om. Kändes som om timmen bara flög iväg. Men det blir ett nytt besök om två veckor. Har väl glömt hälften av det jag skulle prata om då, men det har säkert dykt upp nya tankar och funderingar tills dess.

I måndags var vi på ultraljud. Det var skönt att se Lillstrumpan. Hon ligger med huvudet nedåt nu och väger 1800 gram. Barnmorskan sa att det blir en liten bebis. Har även mycket sammandragningar. Ska försöka vila lite mer också. Sover så dåligt på nätterna. Nu blir det en kopp te och soffmys.

Inga kommentarer: