tisdag 10 juni 2014

Campingsemester

Jag är så sugen på att campa i sommar. Vi planerar att åka till Varberg ett par dagar men jag skulle vilja åka upp lite på västkusten och utforska Bohuslän mer. Det är så otroligt vackert där. Vi var mycket där som små och tältade. Jag har bara mysiga minnen från våra semestrar. Vi campade och var ute på sjön. Det är mina fantastiska sommarminnen.

Jag vill så gärna att barnen ska få uppleva det nästan som jag gjorde som liten. Jag har bara roliga minnen från våra semestrar. Dock så måste jag övertala Mats lite mer. Han är gammal militär och har bara minnen från när de bodde i tält i skogen. Lite skillnad på ett tält ute i skogen mitt i vintern full med fisluktande killar och en camping mitt i sommaren med badstrand och lyckliga barn.

Inga kommentarer: