lördag 6 oktober 2012

Tjocka släkten

Idag har vi firat min yngsta kusin André som fyller 18 år. Tror att han är yngst av alla i alla fall. Har strax över tjugo kusiner, så jag har inte riktigt stenkoll. Men trevligt var det. Han hade hyrt in en kock från Sörmlands goda . Gud, så god mat det var. Det måste ha varit sörmlands godaste mat. Kan verkligen rekommendera ifall man vill catera sin mat. Funderar på om jag kanske ska anlita honom när jag fyller 30 år. Elle hade gjort så fina och goda cupcakes.

Helmina passade på att mysa med sin syssling Michelle. Hon är så söt och rar med barnen. Hoppas att vi kan åka till dem någon helg snart och hälsa på. De bor på en hästgård. Skulle vara så kul ifall Helmina kunde få prova rida. Jag går dock inte i närheten av en häst, är livrädd för dessa bestar.

Tycker att det är så mysigt när vi kusiner kan ses allihopa. Vi ses så sällan. Vi har alltid varit väldigt tajta i vår  släkt. Inte alla men många av oss och det är så roligt.

Inga kommentarer: