onsdag 1 juni 2011

Tonfisk

Snart är det dags för öppna förskolan. Väntar bara på att Helmina ska vakna. Längtar lite tills jag får äta min lunch. Jag har gjort en tonfisksallad. Vet inte när sist jag åt det. Jag har blivit snål när det gäller tonfisken. Tycker den är så himla dyr i affären. Kommer ihåg den som billig förr. Det är väl därför jag blir så snål. Haha, så skiter man i vad andra saker kostar. Visst är man lustig?

Igår blev det häng på Anna på torget. Den ena vännen avlöste den andre. Blev en lång lunch med Sara och Ida i alla fall. Det var supermysigt. På kvällen var Elle så duktig att springa hit och sedan gick vi tillbaka till Mariefred för att kolla gubbarna när de spelade fotboll. Det var jätteskönt, men det kändes verkligen att jag inte gått på två veckor. Nu jäklar så kör vi igen.

Inga kommentarer: