tisdag 28 juni 2011

Årets första dopp

Är helt färdig efter en extremt varm dag som började med Editgummanmys. Sedan blev det lunch på Anna på torget. Avslutningsvis blev det en promenad följt av ett kvällsdopp. Hur lyxigt är det inte att kunna ta på sig morgonrocken för att bara gå ner och ta ett dopp? Älskar när sommaren kommer hit till Marielund. Längtar så tills Mats går på semester. Nu är det bara en vecka kvar.

Känner att jag behöver honom. Är inne i en svacka just nu. Känns som om jag inte räcker till. Behöver härliga människor omkring mig. Människor som uppskattar en och inte tar en massa energi som jag inte har. Varje gång så blir jag förvånad att jag faller tillbaka så lätt. Ska bli så skönt när Mats är hemma och vi kan bara vara vår lilla familj. Det gör mig lyckligast i världen.

Inga kommentarer: