fredag 10 juni 2011

Härliga människor


Vilken underbar dag det varit. Vädret har varit kanon och jag har bara umgåtts med härliga människor. Dagen började med en powerwalk på strax över en timme tillsammans med min granne Jenny. Sedan hem och duscha. Därefter blev det mys på Anna på torget i ett par timmar. De har gjort iordning sin kiosk eller vad man ska kalla det. Jäklar, vad fint det blev. De har köpt in en massa god glass. Jag måste rekommendera strawberry cheesecakeglassen. På eftermiddagen kom Cathrines föräldrar på besök hem till mamma och pappa. Vi gick till Terrassen och åt gott. Alla körde på deras hamburgetallrik och vi var, som vanligt, mycket nöjda efteråt. Blev superglad när jag fick en jättefin tunika av Cathrines mamma Kerstin. Hur gulligt som helst att tänka på mig. Det är så roligt att vi har så bra kontakt med dem. Känns som en enda stor familj när vi ses. Kvällen avslutades med mys hemma hos mamma och pappa. Casper har börjat leka mer med Helmina och det är roligt. Han sjunger för henne och ger henne saker som hon kan leka med. Han är en riktigt toppen kusin vitamin. Efter att alla andra åkt hem så satt jag, mamma och Helmina i köket och småpratade. Jag började gråta för jag satt och tittade på min vackra tjej. Ibland kan jag verkligen inte fatta att hon är min. Att jag har en sådan fin liten tjej, som är helt perfekt.

Inga kommentarer: