fredag 6 augusti 2010

Varberg








Äntligen så har vi tillgång till internet. Vi har haft fyra underbara dagar i Varberg. De två första dagarna hade jag den värsta foglossningen som jag någonsin haft. Jag kunde inte sitta, ligga, gå eller knappt gå på toa. Mats han hjälper sin invalida fru hela tiden. Han lagar mat och fixar. Jag måste ha världens bästa man. Men mysigt var det även om jag hade det så ont. Kan tipsa om Cervera i Varberg. Den var enorm och de hade en helt underbar barnhörna eller typ halva butiken.

Sista dagen var foglossningen lite bättre så vi gav oss ut på utflykt. Klippor och stränder var jag ute efter. Självklart hade jag lämnat mina badkläder i lägenheten eftersom det var lite mulet och blåste. Det var så himla skönt i vattnet så jag fick nöja mig med att gå och plaska på strandkanten.

Inga kommentarer: