fredag 18 december 2009

Hård körning

Idag så har jag tränat min 5:e dag denna vecka. Det är lika bra att köra på så länge det är roligt. Idag på Easyline var vi bara fyra stycken, skönt tycker jag. Vi körde skiten ur oss, jag var helt genomblöt efter. Jag är riktigt stolt över mig själv att jag tränar så bra. Man känner redan att man orkar mer.

Innan träningen var jag i Strängnäs och fikade med en annan änglamamma. Vi har träffats tre gånger nu utanför Spädbarnsfondens träffar. Hon är jättemysig och vi kommer jättebra överens. Synd att tiden går så fort bara. Jag hoppas vi kan ses snart igen. Jag ska förresten ha en träff för änglamammor hemma hos mig den 27:e. Jag ska bjuda på en senare lunch och sedan blir det nog bara prat och diskussioner. Ser fram emot det.

Snart kommer Vilde för han ska sova över här. Har tagit fram pulkan så att vi kan gå ut och åka lite. Sen ska vi nog hem och dricka varm choklad och mysa. Får se när Mats kommer hem, han lär väl inte få en lugn stund för han är Vildes favvo.

2 kommentarer:

Mahatma sa...

Fan va duktig du är. Du ska verkligen vara stolt över dig själv. Krama om Vilde från mig och ha en mysig helg..med fredags mys och allt som hör till♥ Kram Elin

Robine sa...

Helt rätt! Du är asaduktig. Visst är det skönt att få in rutinen med gym?

Stor kram!!