tisdag 22 december 2009

En härlig helg

Jag & Alice
Finaste Alice

Hos Magnus & Sara på lillejul

Vilde & Mats åker pulka



Denna helg har jag haft fullt upp. I fredags kom Vilde och sov över, i lördags var vi på lillejul hos ett par vänner och i söndags var jag i Stockholm och myste med Karin & Alice.

Har precis läst på Änglarum om andra änglamammors oro över julen. Men jag kan inte säga att jag känner på samma sätt. Jag tycker det ska bli mysigt med en lugn och skön julafton hos mamma & pappa. Juldagen ska vi till Mörkö för att träffa Mats släkt, det ska också bli trevligt. Jag vet ju inte, ångesten kanske kommer krypande senare. Just nu känns det bra och jag lever på den känslan. Jobbet funkar jättebra, men nu är jag ledig fram till 11 januari. Träningen går också bra, jag känner att jag orkar mer så jag får öka tempot.

Inga kommentarer: