tisdag 1 december 2009

Första advent







Jag känner mig full av liv. Jag vill göra en massa saker, jag mår bättre än jag gjort på länge. Men det går verkligen upp och ner. Jobbet har gått jättebra hittills denna vecka. Ska även jobba i morgon på min lediga dag och det känns helt ok.

I söndags så var det julmarknad i Mariefred. Det var jättemysigt att gå där med Mats. Vi går så sällan på stan tillsammans. Sedan träffade vi Karin, Viktor och lilla söta Alice. Vi träffas så sällan så man får ta varje chans man får. Sedan avslutade vi veckan med det vanliga söndags-skumbadet, och laddade upp för en ny vecka.

Just nu så håller jag på att baka småkakor till min födelsedag på söndag. Blir väl några som kommer och fikar. Känns inte så viktigt att fira sin födelsedag längre. Tog en sväng förbi Cathrine och Casper idag efter jobbet. Nu har han äntligen fått sin födelsedagspresent som vi väntat på så länge.

Idag så ska vi gå till Hälsoskaparna på möte. Sen får vi se om man börjar träna där.

Inga kommentarer: