söndag 13 december 2009

En bra helg






Jag har kommit igång med träningen ordentligt. Tycker det är jätteroligt. Ska iallafall träna ca: 3 ggr i veckan. Min bror och svägerska har också skaffat träningskort där. Känns kul att ha fler man kan träna med. Har varit och fikat med en tjej som jag träffat på spädbarnsfondens träffar nu. Jättetrevlig tjej, vi kommer jättebra överens. Det känns kul att få lite nya vänner.

I fredags så var jag och några jobbarkompisar på after work på Rogges och sedan blev det bowling med en helt okey filébuffé. Sedan bar det av till Rogges igen. Skulle ha träffat upp Emma men smart-skallen själv ringde på hennes gamla nummer. Men det blev en jättelyckad kväll med jobbet och lite rund under fötterna blev man också.

Igår var vi och firade min mormor med en liten släktmiddag som slutade i diabilds-visning. Det var mysigt men jag var inte alls på humör för att umgås. Väl hemma bäddade jag in mig i min nya värmefilt, Mats poppade popcorn och sedan visades ju Sharpe på TV, som inte får missas enligt en viss herr Samuelsson.

1 kommentar:

Jessica sa...

Ja helgen var verkligen innehållsrik, och fan va kul vi hade det i fredags ;-)