måndag 7 september 2009

Den bästa dagen i mitt liv.











I lördags blev jag fru, hustru, en Samuelsson. Lite av min gamla identitet försvinner och jag får en ny bit. Den är för framtiden, för oss. Nu börjar vårt nya liv, som man och hustru. Vi har haft motgångar och det har bara knutit bandet mellan oss desto starkare. Nu ska framtiden ge oss lycka och hopp. I lördags var den lyckligaste dagen i mitt liv. Jag kände mig som en prinsessa, det var vår dag och alla våra nära och kära var där för att dela den med oss. Tack vare dem så blev vår dag perfekt. Nu kan inget krossa oss, framtiden är vår.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stort GRATTIS!!
Vad fina ni är!

Mahatma sa...

vilken vacker brud du var Anna! Framtiden är verkligen er.. kram Elin

Robine Román sa...

Fina fina fina!
Ingenting kan krossa er.
Framtiden ÄR er!

Jag älskar hur du skriver. Älskar hur du utrycker dig.

Finaste finaste Annan!
Finaste tjej, kvinna, människa och fru.

KÄRLEK.