onsdag 9 januari 2013

Många järn i elden

Blev bjuden på en supergod lunch hos Jessica idag medan vi bröllopsplanerade. Det kommer att bli så roligt, är så sjukt peppad. Känns som om jag hunnit med en massa idag. Fick även ett extrajobb idag, superkul. Det enda som jag inte tänkte på var att jag helammar, snacka om amningshjärna. Ska försöka pumpa lite och se ifall det fungerar. Vore så kul att jobba lite. Då får även Mats lite egentid med tjejerna.

Helmina blev kvar hos mamma idag. Ska hämta henne om en stund. Fick precis två bilder på när hon hjälper mamma att breda hennes jobbarmackor till imorgon. Jag passade på att dammsuga lite, fixa middag, plocka ur diskmaskinen och mata Fredrika. När jag har många järn i elden och allt flyter på så gör jag allt som bäst och mest effektivt. Idag känner jag mig glad och effektiv som tusan.

2 kommentarer:

julia sa...

Smarriga mackor, hoppas din mamma gillar mycket smör! Haha! Duktiga Helmina!

Änglamamma sa...

Haha, jag tror Helmina tänkte på sig själv när hon gjorde dem.