onsdag 2 januari 2013

Klänning till bröllopet klar

En sover och en kommer nog aldrig somna känns det som. Jag är helt sjukt trött. Väntar bara på att den yngsta i familjen ska bli lika trött som jag.

Känns som om dagen varit bra i övrigt. Helmina fick leka av sig på Tunabusland och även jag och mamma. Vet inte om jag någonsin har sett min mamma kräla runt i ett bollhav. Så hon hade nog också roligt.

Jag hittade även klänningen jag ska ha på bröllopet idag. Den är grön och känns otippad för att vara jag. Köpte även örhängen som jag ska ha till. Ska köpa ett par strumpbyxor som trycker ihop allt fläsk också.

Köpte även en annan klänning på rea som jag blev förälskad i. Den är lite liten. Perfekt att ha något att sträva efter. Så den ska jag komma i så småningom.

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

julia sa...

Jag har två hela garderober att sträva efter, kläderna före graviditeten (-12kg) hänger och väntar, haha!