torsdag 1 november 2012

Lätt som en plätt

Igår gjorde jag ris i micron med Tupperwares EasyRice. Jag är så imponerad av deras produkter. Känns roligt att sälja något som man kan stå för. Jag har aldrig riktigt gillat micromat. Men när det ska gå fort och jag inte har tid att stå vid spisen så är det ju helt suveränt. Sitter nu med min omelett jag gjorde i micron lätt som en plätt. 

Känner mig lite duktig för att jag tog vagnen till dagis idag och sedan är det också gympa ikväll. Middagen är redan gjord och jag har dammsugit av lite här hemma. Nu ska jag vika lite kläder. Eller det är ett berg egentligen. Har gått igenom Helminas gamla kläder som Fredrika snart har vuxit i. Måste bara få ner det i hennes lådor. Efter det ska jag försöka vila en liten stund innan det är dags att hämta skruttan på dagis. 

Inga kommentarer: