söndag 25 november 2012

Kan inte sova

Kan inte sova. Har legat vaken sedan strax innan fem. Det är så jobbigt när man inte vill något annat än att sova. Kommer väl att somna lagom tills Fredrika vill ha mat. Sedan är är jag så trött så att det tar en kvart innan jag fattar något.

Jag tänkte precis göra ett långt inlägg om en sak jag läste. Men jag är så trött på att alltid få negativa kommentarer av människor som missuppfattar mig. Så jag struntar i det istället. Det märks att jag blivit ytligare i bloggen. Skriver inte så mycket om saker längre. Tycker att det är jättetråkigt. Jag tycker att man ska få skriva om vad man vill och vill man inte  läsa så behöver man inte det.

Hann inte somna. Fredrika ville ha mat nu. Får se ifall vi kan somna om igen. Annars får jag vila med tjejerna på dan. Hoppas att Helmina mår bättre när hon vaknar. Idag ska vi bara mysa hemma.
Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: