torsdag 8 november 2012

Bamboojamas

Vi har haft det så roligt idag. Dagen började med att Helmina plåtades för Rickfors&Rickfors i en Bamboojamas. De är så söta och så mjuka. De värmer även när det är kallt och svalkar när det är varmt. De har även som en liten tossa som man lätt kan trä på foten eller vika bak i hälen för att vara utan. Är så imponerad av plagget. Helmina ligger och sover i sin nya Bamboojamas nu och verkar trivas som fisken i vattnet i den. Du hittar den och andra fina saker HÄR. Ska bli så roligt när jag får lite fina bilder från plåtningen. Jag var så stolt över Helmina. Hon var så duktig och verkade tycka att det var riktigt roligt.
Efter fotograferingen  träffade vi Hannah. Oj, så jag har saknat henne. Blev alldeles tårögd när vi träffades. Hannah har varit min absolut bästa vän och vi har inte träffats på flera år. När vi sågs var det som om tiden nästan stått still. Jag hoppas verkligen att vi kommer ses oftare.
Sedan blev det ett besök på Mats jobb innan vi hoppade på tåget hem. Helmina älskar verkligen att åka tåg och buss. Det var nog det bästa av allt enligt henne. Nu sitter jag nyduschad efter ett bra gympapass. Strax blir det sängen. Är så trött eftersom jag vaknade tjugo över fyra imorse.

Inga kommentarer: