måndag 12 september 2011

Stressad tillvaro

 Idag hade vi tänkt att bara vara hemma. Men det slutade med ett besök på öppna förskolan och sedan lunch med Jenny, Dina och Sofia. De övriga tjejerna sov. Fusk blev det idag också, eftersom det var risotto till lunch. God som tusan var den också.
Jag och Jenny ska vara duktiga och gå med stavarna ikväll. Känns som att det behövs. Igår hade jag lite ont i halsen och i kroppen så då blev det ingen promenad. Var livrädd att jag skulle bli sjuk. Men nu så känns det mycket bättre. Skulle behöva börja med middagen och plocka in Helminas kläder i hennes garderob. Men jag har verkligen ingen ork.

Känner mig lite stressad av att vara uppbokad nästan hela veckan. Säger alltid till mig själv att denna vecka ska vi inte boka in en massa saker, men på en dag är hela veckan uppbokad. Imorgon ska vi till Södertälje en sväng och då funderade jag även på om vi ska svänga förbi jobbet. Känns som en evighet sedan sist vi var där och det ligger ändå på vägen. Passa på att äta lite lunch där kanske.

Inga kommentarer: