tisdag 14 juni 2011

Foglossning

Blev ingen powerwalk idag heller. Usch, känner verkligen hur inspirationen smyger sig ur min kropp. Kanske bara för att jag är så sjukt trött, kan man ju hoppas. Har farit och flängt hela dagen. Blev lite Vildemys på förmiddagen. Alldeles för sen middag blev det också. Hade en dotter som inte riktigt ville sova. Först somnade hon, sen vaknade hon och låg och pratade. Sen fick hon syn på sin pappa och då var hon tvungen att prata med honom och berätta vad hon gjort idag. Jag har försökt hålla henne lite mer vaken på kvällen så hon kan somna tidigare. Tar väl ett par veckor innan hon vänjer sig.

Började känna av foglossningen idag också. Hoppas bara det är tillfälligt. Sent i säng blir det också. Vi har verkligen blivit värdelösa på att lägga oss tidigt. Måste bli ändring på det.

3 kommentarer:

Sofia sa...

Vänta nu lite..är jag väldigt dum om jag frågar om du är gravid igen eftersom du har foglossning eller kan man ga det långt efter en graviditet? =)

Änglamamma sa...

Man kan ha det långt efter graviditeten. Min kusin sa idag att det tog ett och ett halvt år innan hennes försvann.

Sofia sa...

Aha!Fy så tråkigt att måsta dras med det fortfarande!