onsdag 18 maj 2011

Stolt mamma

Igår så var jag stolt över min fina tjej. Eller, det är jag varje dag så klart, men extra stolt. Hon fick sprutor i båda låren och var så duktig. Sprutorna var gigantiska, inte långt ifrån en potatissticka. Jag trodde att hon skulle börja gallskrika, men inte min tjej inte. Hon pratade lite missnöjt och sedan så var det lugnt. Men hon fick feber inatt och hade svårt att sova. Då kunde inte jag heller sova förrän hon kommit till ro. Ska egentligen vila nu när hon sover men jag fastnade här framför datorn.

Idag kör vi en hemmadag med bara mys. Jag försöker att låta bli att pussa på henne eftersom jag har ont i halsen. Men det är så fruktansvärt svårt att låta bli. Kan verkligen inte få nog av henne. Hon utvecklas så himla fort. Man ser nya framsteg varje dag. Skulle vilja stanna upp tiden och hinna njuta lite extra.

Inga kommentarer: