tisdag 10 maj 2011

Skönt väder



Igår kom Helminas farmor och bonusfarfar på besök. De hade med sig en massa fina presenter. På lördag ska vi till Mörkö och umgås lite mer. Hoppas bara att det blir fint väder så vi kan vara ute och njuta.

Idag tog jag och Sara barnvagnarna och gick till öppna förskolan som håller till i Hjorthagen nu. Det blev picknick med sallad. Senare blev det en promenad in till Mariefred för att titta på Mats när han spelade fotboll. När jag kom dit så bestod hejaklacken av mamma, pappa, mormor och Elle eftersom halva laget bestod av mina släktingar. De slutade ganska fort titta på fotbollen när det kom en liten tjej man kunde titta på och gosa med.

Ska försöka gå in varje tisdag. Nästa vecka ska Elle springa till mig och gå med mig tillbaka. Det är skönt att ha ett mål att gå till.

1 kommentar:

Jessica sa...

Härligt! Vad duktig du är som promenerar in till byn :). Hälsa släkten på tisdag då!