söndag 16 december 2012

Saknad

Jag saknar pappa så otroligt mycket just nu. Vet inte om det är för att julen närmar sig. Julen har alltid varit speciell. Vi har alltid varit hemma hos mamma och pappa. Men nu är och kommer den aldrig att bli som förr.

Jag vill ge mina barn samma syn och värme över julen som jag har vuxit upp med. En mysig och lugn tid då vi bara är familjen. Denna jul kommer nog att bli mysig. Fast det kommer vara ett stort tomrum efter pappa.

Har gråtit massor på några dagar. Jag brukar försöka göra det i smyg. Men en dag gick det inte. Då pratade vi om morfar. Det var mysigt, för jag vill att mina barn ska veta om honom. Veta att han var världens bästa morfar.

Tänk hur livet kan bli. Jag trodde aldrig någonsin att jag skulle vara med om allt som hänt. Livet är så fruktansvärt skört. Man vet aldrig hur morgondagen blir. Ta hand om varandra. Du ångrar aldrig det du gjort. Men du ångrar det du inte gjorde.
Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: