torsdag 6 december 2012

Ett år äldre

Idag är det min födelsedag. Dagen började med sång och presentöppning. Helmina hjälpte mig så gärna att öppna paketet. Jag fick den senaste boken av systrarna Eisenmann, Mingelmat. Sedan har dagen bara rullat på och nu är klockan redan nästan tio. 

Fick besök av Jessica, Lykke, Cathrine och Filip på förmiddagen. På eftermiddagen blev jag med fyra barn när Casper och Filip kom ett par timmar. Paulina och Stellan gjorde oss sällskap. Det var en trött Helmina som somnade fort efter en dag på dagis och bus med Casper, Filip och Stellan. Jag hoppas att jag också kommer att somna fort och sova gott efter en bra födelsedag. 

Inte för att det känns något speciellt att fylla år. Nästa år fyller jag jämt och då ska det nog firas lite mera. 
 

Inga kommentarer: