lördag 22 oktober 2011

Minneslunden

Idag var jag och mamma och tände ljus i minneslunden. Den är otroligt vacker. Känns så skönt att det finns vatten där då pappa älskade sjön. Känner att jag inte har någon energi just nu. Hade kunnat ligga kvar i sängen hela dagen. Vet inte var jag ska finna motivation till någonting just nu. Tur att det är helg så Mats tar hand om mycket. Jag går mest runt i min egen bubbla. Han lagade en jättegod middag till mig och mamma i eftermiddags. Jag har sagt det förr men säger det igen, är så glad att jag har en man som är så duktig på att laga mat.

Hoppas jag har fått tillbaka lite energi tills på måndag när vi blir ensamma igen, jag och skruttan. Då är det dags för Mats att jobba igen. Känns jättetråkigt nu när vi haft över en vecka tillsammans. Man vänjer sig fort. Det är konstigt att människor kan vara sådana energitjuvar. Ska försöka lägga saker bakom mig och tänka framåt men det är inte alltid så lätt.

Inga kommentarer: