söndag 23 oktober 2011

Måste hålla mig på ytan

Känner mig deppig. Behöver göra något roligt. Kanske ska dra ihop något? Fast det känns som om jag inte har ork till det heller. Var kan jag finna ork och styrka? Skulle vara bra om man kunde köpa det på burk.

Känns som att jag håller på att gå in i en depression. Måste verkligen försöka hålla mig på ytan, vill inte ramla ner i något svart hål. Just nu är det min familj som håller mig uppe. Hade jag inte haft dem så skulle jag nog inte ens orka gå upp på morgonen. Måste försöka ringa min kurator. Skulle verkligen behöva träffa henne nu. Men jag har inget minne så jag glömmer ju nästan allt jag ska göra. Vi måste köpa en svart griffeltavla så att vi kan skriva upp saker vi måste göra. Någon som har förslag på var det finns fina?

Inga kommentarer: