onsdag 25 november 2009

På bättringsvägen

Ännu en dag som jag fördrivit med att ligga på soffan. Men nu har jag iallafall ingen feber. Blir hemma imorgon, ska försöka gå på fredag. Halsen känns även bättre men nu har det börjat klia istället. Det är inget roligt alls att vara hemma, längtar till och med till jobbet. Måste träffa människor innan jag blir galen.

På tisdag ska vi iallafall till Hälsoskaparna på möte. Kolla hur det ser ut och vad de har att erbjuda. Vore jätteskönt om vi kunde komma igång båda två. Annars blir det bara att man är hemma efter att Mats kommit hem.

Vi ska även köpa en systemkamera snart. Jag älskar ju att fotografera. Tänkte gå lite kurser och se hur man kan utvecklas. Behöver verkligen hitta på något.

Få se hur jag mår imorgon, om jag orkar hämta mina nysydda gardiner som min snälla svägerska har sytt. Kommer att bli så snyggt.

1 kommentar:

Jessica sa...

Jag tror det skulle bli jätte kul för dig med fotokurs. Det är verkligen du. Bra ide´
Mycket bra initiativ med hälsoskaparna, hoppas det går bra. Ni kommer få så mycket energi och bli så pigga. Jag håller på er, heja heja!