fredag 13 november 2009

Bra dag även denna







Har varit en jobbig vecka. Mått skit men nu börjar det att bli bättre. Hade en jättebra dag igår faktiskt. Helt ok på jobbet sedan en mysig förmiddag med Sara. När Mats kom hem från jobbet så blev det oxfilémiddag hemma hos brorsan och Cathrine. Det var jättelyckat, med bara en massa godsaker. Och kvällen slutade med filmen"Låt den rätte komma in". Så det börjar att bli mycket bättre. Idag så kommer Vilde och ska sova hos oss. Ska bli så mysigt. Hoppas det slutar att regna så vi kan vara i lekparken.

Det är så tråkigt när man aldrig kan vara där själv. Alla mammor och pappor är där med deras små barn. Det ser så mysigt ut. Jag vill också ha ett barn som jag kan gå till lekparken med. Idag får vi iallafall göra det med Vilde. Sen så kanske vi bjuder över vår lilla solstråle till granne, Tyra. Det blir nog en bra dag även denna.

1 kommentar:

Eleni sa...

Hej. Vill verkligen beklaga sorgen av hela mitt hjärta.
Jag födde min flicka den 14 juli 2009
Imorgon skulle jag ha bf. Vet inte hur jag ska kunna gå vidare, det går upp och ner. Förstår din smärta det gör så ont. Läste ett inlägg där du funderade över hur din mage skulle se ut, samma sak här. Ibland har jag glömt hur det kändes med sparkarna.
Började att skriva en blogg men det är för jobbigt just nu. http://theak.blogg.se
Jag beklagar verkligen! Kramar från en änglamamma