söndag 12 juli 2009

Fullt upp

Har haft fullt upp med det nya huset. Har inte ens hunnit tänka. Igår så hade vi grillmys med min bästa vän och hennes man. Vi pratade mycket om Alfons och om förlossningen. De är så himla lätta att prata med om det, de frågar mycket och är inte rädda för att göra det. Visade även kortet på Alfons. Det är alltid lite jobbigt att visa det, men även skönt. Jag blir ledsen varje gång. Det är som om allt kommer upp igen på något sätt. Jag är så tacksam att hon är så lätt att prata med om det som hänt.

Annars springer tiden iväg. Nu är det Mats sista semestervecka, det blir jobbigt när han måste gå tillbaka till jobbet. Man har vant sig med att ha honom hemma. Skulle behöva gå till min kurator men har inte tid förrän i augusti. Har så himla mycket jag behöver få ur mig.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Älskade rara du, ring om en tid till kuratorn. Eller ring till Annika, det är mycket viktigt att du får prata när du känner att du behöver det. Ni har fått det såååå fint i huset :-)

Robine Román sa...

Jag lyssnar gärna på dig, även om jag kanske itne kan komma med proffsig feed-back, men jag kan sitta och lyssna som en vän.
Älskar dig min strålande vän!