söndag 30 november 2014

En riktigt bra helg

Idag blev det lite shopping i Örebro. De har nästan allt man kan önska i shoppingväg och det är en sådan trevlig stad. Jag och Mats köpte varsitt par curlingkängor. Väldigt sköna och varma skor. Vi gillar ju att matcha i den här familjen.

Vi har verkligen haft en toppen helg, men nu är vi så trötta. Mats håller på att natta barnen alldeles för sent, men så blir det när de somnar i bilen på väg hem. Kan sätta en hundring på att han själv ligger och snarkar mellan tjejerna. Jag har en massa plugg att ta tag i, så kudden får vänta.

Imorgon ska jag på ett spännande möte i Stockholm. Berättar mer om det inom kort. På tisdag ska jag jobba på mitt tredje extrajobb. Haha, vet inte hur jag riktigt ska få ihop allt, men det löser sig.

Inga kommentarer: