tisdag 4 november 2014

Eftermiddagsnöje

Vilken hit det var att åka till tippen efter dagis. Vi hade lite grejer som skulle slängas och tjejerna tyckte att det var så roligt.
 
Tjejerna hjälpte även till med middagen som blev köttbullar med potatis och morotsmos. Fredrika tyckte att det var så roligt att rulla köttbullar. Hon var så nöjd när hon rullade och efter varje köttbulle så sa hon -Titta, jag kan. Jag är glad.
 
Det var även roligt att få äta köttbullarna som de själva gjort. Fredrika sa även flera gånger -Pappa smaka mina. Han säga wow.
 
Jag höll mig till mitt kostschema som fungerar riktigt bra nu. Imorgon ska jag köra mitt tredje pass på gymmet denna vecka. Idag när jag gick till gymmet var jag helt orkeslös, hade varit lite ledsen innan och det tar så sjukt mycket av min energi. Men efter passet så kände jag mig väldigt pigg och kunde plugga.
 
Nu ska jag sova, morgondagen blir en lång dag. Längtar tills på fredag då jag blivit medbjuden på ett bloggevent i vår huvudstad.

Inga kommentarer: